نوشته شده توسط : مهرداد

دنیل والتر در کتاب صوتی روزت را پس بگیر به شما قدرت فراوان‌تان برای رسیدن به اهداف شخصی و پیشرفت را نشان می‌دهد. این نویسنده استراتژی‌هایی ارائه می‌کند که به کمک آن‌ها بتوانید نگاهی تحلیلی و نظام‌مند به آنچه انجام می‌دهید بیندازید و هیچ‌وقت اهداف اصلی‌تان را فراموش نکنید. شما از این راه می‌توانید به ثباتِ احساسی برسید و تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد.

 

آنلاین کتاب فروشگاه اینترنتی کتاب



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

چاپ رمان رذل شریف (جیران جورجیانا)

نام کامل اثر: رمان رذل شریف (جیران جورجیانا) – جلد اول

نویسنده: نیلوفر میرزاخانی

سال چاپ: ۱۴۰۲

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۲۷۰۰۰۰۰ ريال

تعداد تیراژ: ۱۰۰ نسخه



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

در این مطلب قصد داریم به تشریح مطلبی با عنوان چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب بپردازیم. بسیاری از افراد علاقه دارند نامی از خود بر روی یک کتاب داشته باشند. گاهی اوقات این کتاب می‌تواند محتوای بسیار ارزشمندی داشته باشد و توسط مردم یا اگر کتابی علمی باشد توسط اهالی علم و دانشگاهیان مورد استقبال قرار گیرد. گاهی اوقات نیز هدف نویسنده یا مترجم از چاپ کتاب عرضه آن به تعداد محدود و برای یک جامعه هدف خاص است. در هر دو صورت، چاپ کتاب مراحلی دارد که گاهی اوقات برای یک نویسنده پیچیده و مبهم است اما برای موسساتی که در این حوزه فعالیت دارند و روزانه کتاب‌هایی را به آماده چاپ می‌کنند بسیار ساده هستند. با نارون دانش همراه باشید تا با چاپ کتاب و مراحل آن آشنا شوید.

 

چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب . مرحله دوم: آماده سازی اولیه کتاب

 

در این مرحله کارهایی مانند بررسی غلط‌های املایی و نگارشی، تایپ، صفحه‌ آرایی و ویراستاری انجام می‌شود. فایل کامل کتاب باید در این مرحله آماده شود و این فایل باید تا حد امکان کامل و بدون ایرادات علمی و نگارشی باشد.

 

چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب . مرحله سوم: دریافت شابک (ISBN)

 

شابک مخفف عبارت شماره استاندارد بین المللی کتاب یا به انگلیسی International Standard Book Number است. شابک یک کد ۱۰ الی ۱۳ رقمی است که به هرکتاب منسوب می‌شود. باید توجه نمود که با تجدید چاپ یک کتاب شابک آن تغییر نمی‌کند. همچنین از سال ۲۰۰۷ به بعد شابک از ۱۰ رقم به ۱۳ رقم افزایش یافت تا بتوان کتاب‌های بیشتری را چاپ کرد. در ایران دریافت شابک از خانه کتاب انجام می‌گیرد. به این صورت که ناشر شابک‌هایی که از خانه کتاب دریافت کرده است را به یک کتاب نسبت می‌دهد و سپس فرم مربوطه را پر کرده و به خانه کتاب ارسال می‌کند.

 

چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب . مرحله چهارم: دریافت فیپا

 

فیپا که مخفف فهرست نويسي پيش از انتشار است شامل اطلاعاتی است که در پشت صفحه عنوان کتاب چاپ می‌شود. اداره كل پردازش و سازماندهي سازمان اسناد و كتابخانه ملي مسئول مستقيم صدور فيپا در ایران است و برای اخذ فیپا باید از طریق این سازمان اقدام کرد. برای دریافت فیپا، کتاب به کتابخانه ملی ارسال می‌شود که شامل شابک، پرینت کتاب و فایل آن در سی دی و در نهایت فرم تکمیل شده درخواست فهرست نویسی است. تحویل فیپا یک هفته الی ۱۰ روز زمان می‌برد.

 

چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب . مرحله  پنجم: دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

در این مرحله پرینت کتاب به همراه فایل آن در قالب سی دی و اطلاعات مربوط به فیپا و شابک و همچنین طرح رنگی جلد برای صدور مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌گردد. به طور معمول مجوز وزارت ارشاد یک هفته الی ۴ ماه بعد از تحویل کتاب صادر می‌شود که بستگی به موضوع کتاب دارد. کتاب‌های علمی و دانشگاهی معمولاً در کمترین زمان بررسی می‌شوند اما کتاب‌های شعر یا با موضوعات حساس ممکن است چند ماه پس از ارسال مجوز را دریافت نمایند. همچنین گاهی اوقات ممکن است برای دریافت مجوز نیاز به تغییرات و اصلاحاتی در محتوای کتاب باشد.

 

چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 

بازدید از میدان امینونو: درست در کنار منطقه بندری، میدان امینونو مکان خوبی برای شروع یک گشت و گذار است. از یک فروشنده خیابانی غذا تهیه کنید، بر روی نیمکت بنشینید، منظره شاخ طلایی را تحسین کنید و به تماشای جهان در حال گذر بنشینید و ببینید چه چیزی به این منطقه اعتبار بخشیده است. پس از تغذیه کبوتران، برای کسب بینشی از اسلام و معماری دیدنی آن، وارد مسجد جدید یا ینی جامی شوید. مردم محلی آن را مسجد پرندگان می‌نامند و قدمت آن به قرن هفدهم می‌رسد. به عنوان یکی از آخرین مساجد باشکوه امپراتوری عثمانی، این مسجد اسرار فاش‌ نشده بسیاری در دل خود دارد.

بازار ادویه یا بازار مصری‌ها: در راه گذر از مسجد متعلق به قرن هفدهم، به بازار مصری‌ها در آن نزدیکی می‌رسید، جایی‌که می‌توانید سوغاتی انتخاب کرده و مهارت‌های داد و ستد کالا را تمرین کنید. معماری خیره‌کننده و رنگارنگ که در سقف دیده می‌شود، هر کسی را هیجان‌زده می‌کند. این بازار که بخشی از مجتمع مسجد جدید یا ینی جامی است، این روزها به عنوان یک جاذبه گردشگری جداگانه به خود می‌بالد. همه روزه بوی ادویه‌جات و گیاهان در هوا پخش می‌شود. از دیگر کالاهای فروشی در آنجا می‌توان به شکلات ترکی، قهوه و چاشنی‌های آشپزی اشاره کرد که هر یک می‌تواند سوغاتی بی‌نظیر برای عزیزان هنگام عزیمت به خانه باشد.

+بیشتر بخوانید: معرفی چند منطقه عالی استانبول برای خرید خانه

مسجد رستم پاشا: یک پیاده‌روی کوتاه پنج‌ دقیقه‌ای شما را به مسجد رستم پاشا مربوط به قرن هفدهم می‌برد. این مسجد اگرچه یکی از کوچک‌ترین مساجد استانبول است، اما به عنوان یک گوهر معماری از شهرت بالایی برخوردار است. این مسجد در حال حاضر برای بازسازی بسته است، اما درش بر روی نمازگزاران باز است و معمار سینان، معمار معروف عثمانی آن را با معماری داخلی ساده اما هنری طراحی کرده است.

مسجد سلیمانیه: یک جایگزین عالی برای مسجد رستم پاشا، در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای آن قرار دارد. مسجد سلیمانیه متعلق به قرن شانزدهم، در تپه سوم استانبول یعنی یکی از هفت تپه که شهر در اطراف آن طراحی شده است، قرار دارد. به عنوان یکی دیگر از اماکن پرستشگاهی باشکوه عثمانی، اندازه عظیم آن چشم‌اندازی بی‌نظیر بوده و اعتباری دیگر برای معمار سینان به دلیل شاهکار معماری است. استفاده از نور طبیعی در داخل مسجد، دکوراسیون و تزئینات ذاتی را به تصویر می‌کشد و باعث می‌شود که این مکان ارزش دیدن را داشته باشد.

EMINONU 3 - کارهایی که باید در محله امینونو استانبول انجام دهید

ایستگاه قطار سیرکچی و موزه راه آهن استانبول: معماری گوتیک قرن نوزدهم ایستگاه راه آهن سیرکچی باعث شده است تا در میان ساختمان‌های مدرن امروزی قرار بگیرید و تصویری بی‌نظیر و زیبا ایجاد کند. در نزدیکی سکوی اول ایستگاه قطار، یک موزه کوچک آثار باستانی از جمله لباس‌های رهبران ارکستر، پوسترهای تبلیغاتی، بلیط‌ها و عکس‌ها قرار دارد که دوران گذشته را به تصویر می‌کشد.

 

خرید خانه در ترکیه، خرید خانه در استانبول، مهاجرت به ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 

مهاجرت به ترکیه با ویزای توریستی

همان‌طور که گفته شد، اگر ایران را ترک می‌کنید می‌توانید به مدت سه ماه به عنوان توریست بدون ویزا در ترکیه بمانید. اما اگر می‌خواهید روزهای بیشتری در ترکیه بمانید می‌توانید برای ویزای ۶ ماهه که حدود ۱۵ روز طول می کشد اقدام کنید.

مهاجرت به ترکیه با خرید یک ملک

شما می‌توانید با خرید ملک به راحتی اقامت ترکیه را تهیه کنید. طبق قانون شماره ۶۴۵۸ که در روزنامه رسمی ترکیه منتشر شده است‌، می‌توانید با خرید ملک در ترکیه اقامت یک ساله در ترکیه را دریافت کنید. باید بدانید که با این اقامت می‌توانید یک حساب بانکی باز کرده و فرزندان‌تان را به مدرسه بفرستید.

در مورد خرید خانه دو راه برای اخذ اقامت وجود دارد. اگر خانه‌ای که خریداری می‌کنید دارای قیمتی بالاتر از ۲۵۰ هزار دلار باشد می‌توانید شهروندی ترکیه را به آسانی به دست آوردید. از سوی دیگر اگر خانه خریداری شده دارای قیمتی کمتر از ۲۵۰ هزار دلار داشته باشد می‌توانید بدون محدودیت در ترکیه اقامت بگیرید. اگر بعد از ۵ تا ۸ سال هنوز مالک این ملک هستید می‌توانید اقامت دائم بگیرید. در این روش نیازی به ثبت شرکت و پرداخت هزینه تأسیس نیست بلکه می‌توانید اقامت دائم خود را بدست آورید، بنابراین اگر می‌خواهید برای زندگی به این کشور مهاجرت کنید باید این روش را در نظر بگیرید.

مهاجرت به ترکیه با ویزای تحصیلی

از آنجا که ترکیه دانشگاه‌های خوب و معتبری دارد، برای ادامه تحصیلات، گزینه مناسبی است. شما می‌توانید با اخذ یکی از مدارک GRE ،TOMER ،ALES ،TOEFL،  IELTS برای این ویزا اقدام کنید. اقامت یک ساله پس از پذیرش در دانشگاه به شما اعطا می‌شود و می‌توانید تا پایان تحصیل هر سال آن را تمدید کنید. البته در برخی مواقع ویزایی به اندازه سال‌های تحصیل که دانشگاه برای شما تعیین کرده است به شما تعلق می‌گیرد.

 

انواع روش‌های مهاجرت به ترکیه

 

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

رتبه‌های دانشگاه‌های ترکیه در دنیا

ترکیه دارای چندین دانشگاه است که به لحاظ رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در بین ۶۰۰ دانشگاه برتر جهان هستند:

  • دانشگاه Cankaya رتبه ۴۰۱ تا ۵۰۰
  • دانشگاه Sabancı رتبه ۴۰۱ تا ۵۰۰
  • دانشگاه Bilkent رتبه ۵۰۱ تا ۶۰۰
  • دانشگاه Hacettepe رتبه ۵۰۱ تا ۶۰۰
  • دانشگاه Koç رتبه ۵۰۱ تا ۶۰۰
  • دانشگاه Boğaziçi رتبه ۶۰۱ تا ۸۰۰
  • دانشگاه Istanbul Technical رتبه ۶۰۱ تا ۸۰۰
  • دانشگاه Middle East Technical رتبه ۶۰۱ تا ۸۰۰
  • دانشگاه Atılım رتبه ۸۰۱ تا ۱۰۰۰
  • دانشگاه Istanbul رتبه  ۸۰۱

تحصیل در مقطع دکترا در کشور ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به ترجمه‌ای گفته می‌شود که فرآیند آن از طریق یک مترجم رسمی مورد تایید قوه قضاییه انجام شده است و در نهایت سند ترجمه شده ممهور به مهر رسمی قوه قضاییه شده باشد. گواهینامه رانندگی نیز از جمله اسناد رسمی است که امکان انجام ترجمه رسمی آن برای ارائه به سفارت خانه‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات، سازمان‌ها و سایر مراجع خارجی وجود دارد. یکی از شرایط اصلی ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی این است که پس از ترجمه حتماً باید مهر وزارت امور خارجه و قوه قضائیه بر روی آن وجود داشته باشد.

آیا گواهینامه رانندگی قابلیت ترجمه رسمی را دارد؟

فهرست اسناد رسمی که قابلیت ترجمه رسمی دارند مشخص است. یکی از این اسناد گواهینامه رانندگی است که به عنوان یک سند رسمی قابلیت ترجمه رسمی را دارد. بنابراین شما می‌توانید شناسنامه خود را برای ترجمه رسمی در اختیار موسسات ترجمه رسمی قرار دهید.

نکات مهم ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی

  • اگر قصد اخذ ویزا برای سفر یا مهاجرت به خارج از کشور دارید ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی جزو مدارک مورد نیاز نمی‌باشد.
  • ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی برای افرادی که در نظر دارند با وسیله نقلیه شخصی به خارج از کشور مسافرت کنند الزامی است.
  • افرادی که در نظر دارند مقیم یکی از کشورهای خارج شوند در صورتی که در ایران گواهینامه رانندگی دریافت کرده باشند و در صورتی که قصد دارند در کشور مقصد رانندگی نمایند می‌بایست گواهینامه خود را ترجمه رسمی نمایند.
  • افرادی که گواهینامه خود را ترجمه رسمی ننموده‌اند در صورتی که به خارج از کشور عزیمت نمایند در آنجا می‌بایست در آزمون رانندگی کشور مقصد شرکت کرده و نسبت به اخذ گواهینامه رانندگی اقدام نمایند.
  • قبل از ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی مطمئن باشید که کشور مقصدتان گواهینامه‌ای را که ترجمه رسمی شده است را می‌پذیرند. اگر ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی را نپذیرند می‌بایست متقاضیان در همان کشور مقصد در آزمون رانندگی شرکت کرده و در آن پذیرفته شوند.

 گواهینامه بین المللی در آلمان



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشگاهی به ترجمه‌ای گفته می‌شود که فرآیند آن از طریق یک مترجم رسمی مورد تایید قوه قضاییه انجام شده است و در نهایت سند ترجمه شده ممهور به مهر رسمی قوه قضاییه شده باشد. مدارک تحصیلی نیز از جمله اسناد رسمی است که امکان انجام ترجمه رسمی آن برای ارائه به سفارت خانه‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات، سازمان‌ها و سایر مراجع خارجی وجود دارد. یکی از شرایط اصلی ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی و تحصیلی این است که پس از ترجمه حتماً باید مهر وزارت امور خارجه و قوه قضائیه بر روی آن وجود داشته باشد.

آیا مدارک دانشگاهی و تحصیلی قابلیت ترجمه رسمی را دارد؟

فهرست اسناد رسمی که قابلیت ترجمه رسمی دارند مشخص است. یکی از این اسناد مدارک تحصیلی و دانشگاهی است که به عنوان یک سند رسمی قابلیت ترجمه رسمی را دارد. بنابراین شما می‌توانید مدارک تحصیلی و دانشگاهی خود را برای ترجمه رسمی در اختیار موسسات ترجمه رسمی قرار دهید.

 

نمونه ترجمه مدارک تحصیلی به انگلیسی



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

ترجمه رسمی اسناد و مدارک چیست؟

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به ترجمه‌ای گفته می‌شود که فرآیند آن از طریق یک مترجم رسمی مورد تایید قوه قضاییه انجام شده است و در نهایت سند ترجمه شده ممهور به مهر رسمی قوه قضاییه شده باشد. هرگاه ترجمه یک سند بر روی سربرگ مترجم رسمی قوه قضاییه چاپ و مهر و امضا شده باشد، آن ترجمه رسمیت پیدا می‌کند. مترجمینی که در آزمون ورودی دارالترجمه‌های رسمی قوه قضاییه ایران پذیرفته شده‌اند و گواهی تایید از سوی قوه قضاییه دارند می‌توانند مبادرت به ترجمه رسمی کنند.

آیا همه مدارک و اسناد قابلیت ترجمه رسمی دارند؟

اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه در طی دستورالعملی که به دارالترجمه‌های رسمی ارایه داده است فهرست اسناد و مدارکی که می‌توان آن‌ها را به صورت رسمی ترجمه نمود را مشخص کرده است. در زیر فهرستی از اسناد و مدارکی که می‌توان به صورت رسمی آن‌ها را ترجمه نمود ذکر می‌کنیم.

 

ترجمه مدارک دانشگاهی

 

  • ترجمه رسمی مدرک کاردانی
  • ترجمه رسمی کارت دانشجویی (قابل ترجمه و تایید رسمی نیست)
  • ترجمه رسمی ارزشنامه‌های تحصیلی
  • ترجمه رسمی مدارک صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • ترجمه رسمی مدارک صادره از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • ترجمه رسمی گواهی های صادره از دانشگاه آزاد اسلامی
  • ترجمه رسمی گواهی کار استادان دانشگاههای دولتی
  • ترجمه رسمی مدارک صادره از دانشگاههای غیرانتفاعی
  • ترجمه رسمی چگونگی تأیید گواهینامه های دوره های آموزشی بلند مدت با ارزش استخدامی
  • مدارک و گواهی های صادره از حوزه های علمیه
  • سرفصل دروس
  • تعیین رتبه قبولی در دانشگاههای دولتی و آزاد
  • کارنامه سازمان سنجش مربوط به کنکور سراسری (قابل ترجمه و تایید رسمی نیست)
  • مدارک تحصیلی صادره از مدارس خارجی مستقر در ایران
  • مدارک تحصیلی صادره از مدارس ایرانی خارج از کشور
  • اصل مدارک

 انجام ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدراک در دارالترجمه رسمی نیتیو پیپر

 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

بارها این ضرورت به وجود آمده است که بعد از ترجمه یک متن یا برداشت یک متن از سند علمی برای استفاده در سند علمی دیگر این ضرورت به وجود می‌آید تا فرد متن را پارافریز نماید و به این شکل مانع از اتهام به سرقت علمی گردد. در این مطلب قصد داریم به تشریح انجام پارافریز متن و نکات مهم درباره آن بپردازیم. با وب سایت ترجمه مقاله نیتیو پیپر همراه باشید.

بیشتر بخوانید: انجام خدمات پارافریز متن به صورت تخصصی

انجام پارافریز متن و نکات مهم درباره آن

بازنویسی متن، بدون اینکه تغییری در معنا ایجاد شود، پارافریز یا نقل بیان نامیده می‌شود. برای پارافریز کردن، باید مطمئن شوید خواننده احساس کند موضوع را کاملا درک کرده‌اید و آن را به درستی انتقال داده‌اید. پارافریز کردن چیزی بیش از جابجایی کلمات است. آنچه مهم است درک ایده‌های شخصی دیگر و بازگویی آن‌هاست. پارافریز کردن با خلاصه‌سازی تفاوت دارد. هنگامیکه در حال خلاصه‌سازی یک متن هستید، صرفاً به بازگویی ایده اصلی متن با واژگان و لغات خود هستید و تمرکز بیشتر بر روی کاهش حجم مطلب است. اما در پارافرایز کردن، هدف ارایه اطلاعات بیشتر درباره ایده اصلی متن است. در پارافریز کردن شما تاکیدی بر کاستن تعداد جملات ندارید و می‌توانید حتی بیشتر از متن اصلی نیز بنویسید.

 

در چه شرایطی پارافریز مورد نیاز است؟

 

 در برخی شرایط، باید از سرقت ادبی اجتناب شود؛ در مقالات آکادمیک، پایان‌نامه‌ها و سایر مقالات مشابه، اطلاعاتی که به مقالۀ اصلی استناد نشده، باید پارافریز شوند.

 

در چنین شرایطی، از آنجا که منابع عمدتاً مقالات آکادمیک، رساله، بلاگ و متون وب‌سایت‌ها هستند، شخصی که پارافریز را انجام می‌دهد باید در این زمینه متخصص باشد.

 

چگونه متن مبدا را پارافریز می‌کنید؟

 

اگرچه اپلیکیشن‌های زیادی برای پارافریز وجود دارد، هیچ کدام آن‌ها جایگزین انسان نیستند. همانند ترجمه. تقاضای فراوانی برای پارافریز متون آکادمیک وجود دارد؛ این خدمات باید توسط مترجم حرفه‌ای یا شخصی انجام شود که به متن مبدا تسلط دارد. در غیر این صورت، خطر سرقت علمی وجود دارد. برای اجتناب از سرقت علمی باید اقدامات زیر را انجام داد:

 

  • باید بارها متن مبدا را خواند تا پیام آن را درک کرد.
  • هنگام پارافریز کردن، خوب است که اطلاعات منتقل‌شده از یک جمله را به چند جمله تقسیم کنیم.
  • به محض شروع فرایند بازنویسی، هر چقدر کمتر به متن اصلی مراجعه کنید، احتمال درستی فرایند پارافریز کردن افزایش می‌یابد.
  • هنگامی که مترادف کلمات موجود در متن مبدا را به کار می‌بریم، باید مطمئن شویم که معنای مشابهی با واژه‌های موجود در متن مبدا دارند.
  • تا جایی که ممکن است باید کلمات کمتری را از متن مبدا قرض بگیریم. این مرحله مهم است و باید با دقت انجام شود زیرا ممکن است متن مقصد وارد قلمروی سرقت علمی شود.

 

 

انجام تخصصی پارافرایز متن در نیتیو پیپر

 

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

یکی  از بزرگترین و اولیه‌ترین دغدغه‌های افرادی که می‌خواهند به چاپ کتاب  بپردازند این است که تخمینی درباره هزینه‌های کلی کتاب دردست داشته باشند.  انتشارات نارون دانش با طراحی ابزار برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب این امکان  را به مولفین و ترجمین و در یک کلام صاحبان اثر داده است که بتوانند در  سریع‌ترین زمان ممکنه به تخمینی از قیمت چاپ کتاب بپردازند. در این مطلب  قصد داریم به بررسی ویژگی‌های ابزار برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب بپردازیم.  با سایت چاپ کتاب نارون دانش همراه باشید. 

برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب

مزیت‌های استفاده از ابزار برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب

۱- صرفه‌جویی در وقت

ابزار  برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب این امکان را به صاحبان اثر می‌دهد که به سرعت  تخمینی کلی از هزینه‌های چاپ کتاب داشته باشند. در بسیاری مواقع، مولفین  مجبورند برای برآورد قیمت چاپ کتاب، اثر خود را در اختیار ناشرین قرار دهند  که خود متضمن صرف وقت زیادی است. یا اینکه مجبور هستند به صورت تماس تلفنی  به برآورد قیمت چاپ کتاب از انتشارات مختلف بپردازند که این کار نیز متضمن  صرف هزینه و وقت زیادی است. با ابزار برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب شما در  زمانی بسیار سریع تخمینی نزدیک از قیمت نهایی چاپ کتاب را به دست خواهید  آورد.

برای محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب وارد شوید

۲- براحتی قابل استفاده است

این ابزار  پیچیده نیست. کافی است اطلاعات درخواست شده را در کادر مخصوص خود وارد  کنید تا در نهایت محاسبه تخمینی از قیمت نهایی چاپ کتاب را به شما ارایه  کند.

۳- قیمت تخمینی بسیار نزدیک به قیمت نهایی است

در بسیاری  مواقع ما مشاهده می‌کنیم که قیمت‌های برآورده شده بسیار پایین‌تر از قیمت  نهایی برای مشتریان تخمین زده می‌شود اما در مراحل بعد این هزینه بالاتر  می‌رود. در این ابزار تمام سعی‌مان را انجام داده‌ایم که قیمت تخمینی بسیار  نزدیک به قیمت نهایی باشد.

برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب بر اساس فاکتورهای مختلف

همانطور  که در ابزار برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب مشخص است، برای تخمین قیمت چاپ  کتاب فاکتورهای مختلفی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

۱- تعداد صفحات چاپ کتاب

در هزینه  چاپ کتاب اولین و مهمترین عامل تعداد صفحات یک کتاب است. به همین دلیل است  که در این ابزار نیز ما تعداد صفحات را اولین فاکتور در برآورد آنلاین قیمت  چاپ کتاب قرار داده‌ایم. در نظر داشته باشید که تعداد صفحات کتاب می‌بایست  با سایر عوامل در چاپ کتاب در نظر گرفته شود. معمولاً شما نمی‌توانید قبل  از تکمیل سایر فاکتورهای چاپ کتاب مانند صفحه‌آرایی شمارش دقیقی از تعداد  صفحات نهایی کتاب دردست داشته باشید. بنابراین، تعداد صفحاتی که در اینجا  وارد می‌شود تخمینی است و تعداد دقیق آن دقیقاً یک مرحله قبل از چاپ نهایی  مشخص می‌شود. 

بهترین  راه برای “ارزیابی دقیق” تعداد صفحه شما این است که فرض کنید  ۲۵۰ تا ۳۰۰  کلمه در یک صفحه می‌تواند گنجانده شود. برای رسیدن به برآورد دقیق تعداد  صفحات، تعداد کلمات نهایی (یا تعداد کلمات مورد نظر خود) را تقسیم بر ۲۵۰  یا ۳۰۰ کنید. اگرچه تعداد کلمات شما در هر صفحه بسته به گزینه های انجام  شده در طرح داخلی شما ممکن است تغییر کند، اما این محاسبه برای شروع تخمین  منطقی‌تر است. اگر کتاب شما عکس، جدول و نمودار دارد بر اساس آنها تعداد  صفحات را کمی بیشتر وارد کنید.


۲- تعداد تیراژ کتاب

منظور از  تعداد تیراژ کتاب این است که شما در نظر دارید چند جلد از کتاب‌تان را چاپ  کنید. انتخاب تعداد تیراژ کتاب بستگی به نظر شخصی خودتان دارد. شاید شما در  زمان کنونی بخواهید تعداد کمی را چاپ کنید و در شماره دوم چاپ تعداد تیراژ  را افزایش دهید. اما به یاد داشته باشید که حداقل ۵ جلد از کتاب حق‌السهم  خود ناشر خواهد بود. پیشنهاد ما این است که شما حداقل ۲۰ جلد کتاب را  انتخاب نمایید.

۳- صفحه آرایی

هر کتابی  نیاز به صفحه آرایی دارد. در واقع با صفحه آرایی کتاب، شما به تزئین کتاب  می‌پردازید و قابلیت خواندن آن را افزایش می‌دهید. اما این احتمال وجود  دارد که شما کتاب را بعد از تالیف یا ترجمه به صورت حرفه‌ای صفحه‌آرایی نیز  کرده‌اید که در این صورت نیازی به صفحه‌آرایی انتشارات نخواهید داشت. در  این شکل، شما می‌توانید گزینه مورد نظر برای صفحه آرایی کتاب را در ابزار  برآورد آنلاین قیمت چاپ کتاب فعال نکنید.

 

هزینه چاپ کتاب خود را به صورت آنلاین برآورد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نارون ژورنال آماده ارائه خدمات کامل در زمینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی به  پژوهشگران گرامی می‌باشد. در ایران دو وزارتخانه مسئولیت بررسی مجلات علمی  و اعطای درجه علمی پژوهشی را برعهده دارند. وزارت علوم و معاونت تحقیقات  آن لیست مجلات علمی پزوهشی خود را در تمامی رشته‌ها منتشر می‌کند. از سوی  دیگر وزارت بهداشت نیز لیستی از مجلات حوزه علوم پزشکی را منتشر می‌کند.

مجلات  علمی پژوهشی در داخل کشور از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند و تمامی  دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقاتی این مجلات را تائید می‌نمایند. حتی بسیاری از  پژوهشگران اذعان دارند که کیفیت مقالات چاپ ده در مجلات علمی پژوهی داخلی  از بسیاری از مجلات ISI و اسکوپوس نیز بالاتر است. دلیل چنین چیزی نیز  سخت‌گیری‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت در بررسی مجلات و همچنین فرایند  داوری دقیق و طولانی این مجلات است. در ادامه با خدمات نارون ژورنال در  زمینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی بیشتر آشنا خواهید شد.

خدمات مرتبط با چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

  • همکاری در انتخاب عنوان پژوهش برای مقاله
  • همکاری در انجام تحلیل‌های آماری و نرم افزاری مقاله
  • همکاری در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه یا طرح پژوهشی
  • انتخاب مجله علمی پژوهشی داخلی برای ارسال مقاله
  • ادیت مقاله توسط پژوهشگران رشته مربوطه
  • ترجمه نیتیو مقاله برای مجلاتی که به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند
  • فرمت بندی مقاله مطابق با فرمت مجله انتخاب شده
  • نگارش کاورلتر و صفحه عنوان مقاله
  • سابمیت مقاله و انجام اصلاحات درخواستی داوران مجله
  • اخذ پذیرش مقاله و پیگیری تا زمان چاپ مقاله

رشته‌های تحت پوشش در چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

موسسه  نارون ژورنال در طول سال‌های اخیر در تمامی رشته‌های دانشگاهی اقدام به چاپ  مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی کرده است. در ادامه با برخی از  رشته‌هایی که امکان اخذ پذیرش مقاله و چاپ مقاله در آن‌ها وجود دارد آشنا خواهید شد:

  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته روانشناسی
  • چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی در رشته مهندسی برق
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته مهندسی مکانیک
  • چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی در رشته مهندسی عمران
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته مهندسی صنایع
  • چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی در رشته پزشکی
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته پیراپزشکی و پرستاری
  • چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی در رشته مدیریت
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته  فیزیولوژی ورزشی و تربیت بدنی
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته حقوق
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در رشته علوم سیاسی
  • چاپ مقاله علمی پژوهشی در سایر رشته‌ها


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نارون ژورنال آماده ارائه خدمات باکیفیت ترجمه مقاله اسکوپوس به پژوهشگران رشته‌های  مختلف می‌باشد. پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس بزرگ‌ترین پایگاه استنادی و چکیده  مقالات، کتاب­‌ها و گزارشات کنفرانس‌­ها در جهان می‌­باشد که روزانه  بروزرسانی می­‌شود. اسکوپوس توسط ناشر هلندی الزویر Elsevier ایجاد شده است. پایگاه Scopus ابزار خوبی برای پژوهشگران در حوزه‌های مختلف است که علاوه بر چکیده  مقالات، دارای فهرست منابع هر مقاله نیز بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه  تعداد استنادات به هر مقاله را فراهم می‌کند.

در این  پایگاه، علاوه بر جستجو و دسترسی به مقالات می‌توان فعال‌ترین نویسنده،  سازمان، مراکز تحقیقاتی و مجلات در هر حوزه موضوعی را تعیین و رتبه‌بندی  کرد و عملکرد مجلات علمی را از سال ۱۹۹۶ تا سال جاری مشاهده کرد. این  پایگاه زمینه‌هایی از جمله علوم زیستی، پزشکی، علوم پایه، مهندسی، فنی،  علوم اجتماعی و علوم انسانی و سایر حیطه‌های علمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دپارتمان ترجمه مقاله اسکوپوس SCOPUS در نارون ژورنال یکی از تخصصی‌­ترین و حرفه‌­ای­‌ترین دپارتمان­‌های این  مرکز پژوهشی می­‌باشد. با داشتن بیش از ۱۰۰ مترجم حرفه‌­ای و تخصصی، این  مرکز به یک پایگاه تخصصی ترجمه مقاله اسکوپوس SCOPUS تبدیل شده است.

دلیل انتخاب نارون ژورنال برای ترجمه مقاله اسکوپوس SCOPUS

نارون  ژورنال  و متخصصین ترجمه نیتیو آن توانسته‌­اند تاکنون با بیش از چند صد  مجله معتبر همکاری نموده و بسیاری از متخصصین ما به صورت شخصی ویراستار  مجلات معتبر داخلی و خارجی هستند. در ادامه با برخی از دلایلی آشنا خواهید  شد که به شما در انتخاب نارون ژورنال به عنوان موسسه ترجمه کمک خواهد کرد:

  • مرکز نارون ژورنال علاوه بر ترجمه به چاپ مقاله اسکوپوس SCOPUS نیز می‌­پردازد:

علاوه بر ترجمه مقاله اسکوپوس همکاران ما در نارون ژورنال به سابمیت مقاله، و انجام فرآیندهای مربوط به چاپ مقاله اسکوپوس نیز می‌­پردازند. از ای‌نرو، آن‌ها به صورت کامل با پیچیدگی­‌های  مربوط با کار با مجلات اسکوپوس و شروط لازم برای کیفیت ترجمه مجلات آشنا  هستند. برای مثال، متخصصین ترجمه با همکاران مربوط با رشته پزشکی که کار  چاپ مقالات را انجام می‌­دهند در ارتباط هستند. این ارتباط تنگانگ بین  آن‌ها این امکان را فراهم می­‌کند که مترجمین به صورت کامل با شرایط و  ضوابط مجلات آشنا بشوند و کار ترجمه به صورتی پیش رود که در نهایت ضریب  پذیرش آن مقاله بر اساس فاکتورهای مربوط به ترجمه بالاتر رود.

  • مرکز نارون ژورنال از مترجمین بسیاری استفاده می­‌کند: مرکز نارون ژورنال توانسته است با فراخوان بهترین مترجمین و ایجاد شرایط همکاری بسیار عالی  برای آن‌ها، تعداد مترجمین خود را بالا برده است. از این جهت، در برابر  پروژه‌­های ترجمه‌­ای که دریافت می­‌نماید تعهد و مسولیت کاری بالایی را  می‌پذیرد. به جرات می­‌توان گفت که در مقایسه با سایر مراکز ترجمه، کمترین  میزان دیر کرد در ترجمه مقاله را در موسسه نارون ژورنال خواهید داشت.
  • مرکز نارون ژورنال یک مرکز تخصصی کارهای پژوهشی است: همان‌طور  که از فهرست مجلات علمی و تخصصی ما مشخص است، این مرکز در تمامی رشته­‌های  دانشگاهی دارای مجله تخصصی می­‌باشد. نارون ژورنال با انجام تمامی امور  مربوط به چاپ مقاله و ترجمه مقاله به صورت تخصصی آشنا است زیرا چندین سال است که خود درگیر چاپ مقاله و  فرآیندهای مهم آن است. تمامی گروهی که در اختیار این مرکز می‌­باشد فارغ  التحصیل از بهترین دانشگاه‌­های داخل و خارج هستند و دارای رزومه پژوهشی  بسیار قوی نیز می‌­باشند.
  • شناخت دقیق از مجلات اسکوپوس معتبر: به  لحاظ تخصص کاری، همکاران ما از بسیاری از مجلات معتبر اسکوپوس شناخت دارند  زیرا در چندین سال گذشته مقالات بسیاری را ترجمه و به این مجلات ارسال  نموده‌­اند. بنابراین، حتی به غیر از امور مربوط به ترجمه مقاله اسکوپوس  شما می‌­توانید با خیال راحت امور مربوط به سابمیت مقاله، انتخاب مجله  مناسب و فرآیند دیگر چاپ را بعد از ترجمه به همکاران ما بسپارید.

 

سایت چاپ مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نارون ژورنال آماده همکاری با اساتید، دانشجویان و پژوهشگران در زمینه پذیرش مقاله کشاورزی می‌باشد. رشته  کشاورزی یکی از مهم‌ترین رشته­‌های مهندسی است که سالیانه دانشجویان بسیار  زیادی در گرایش‌­های مختلف آن به تحصیل می­‌پردازند. دانشجویان رشته  کشاورزی در ایران با انجام پژوهش­ در حیطه­‌های مختلف تاکنون توانسته­‌اند  مقالات بسیاری را به رشته تحریر در آورده و در مجلات معتبر داخلی و خارجی  چاپ کنند.

نارون  ژورنال نیز در کنار پژوهشگران این رشته افتخار دارد که در امور مربوط به  پذیرش مقاله، کمک‌­های شایانی را تا به امروز ارایه داده است. این موسسه  تمامی خدمات مرتبط با پذیرش مقاله کشاورزی را به پژوهشگران این رشته ارائه  می‌دهد. پژوهشگران رشته کشاورزی می‌توانند از خدماتی مانند ترجمه نیتیو  مقالات، نگارش کاورلتر و صفحه عنوان، فرمت بندی مقاله، معرفی مجله و پذیرش  مقاله استفاده نمایند. در ادامه با برخی از گرایش‌های تحت پوشش در رشته  مهندسی کشاورزی برای اخذ پذیرش مقاله و چاپ مقاله آشنا خواهید شد.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش مقاله کشاورزی

  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش آبخیزداری
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش مرتع‌داری
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش آبیاری و زهکشی
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش مهندسی منابع آب
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش مهندسی هواشناسی کشاورزی
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش مهندسی زراعت
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش اقتصاد کشاورزی
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش علوم باغبانی
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش علوم طیور
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش مهندسی چوب
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش صنایع غذایی
  • پذیرش مقالات کشاورزی در گرایش مهندسی فضای سبز

مجلات مرتبط با پذیرش مقاله کشاورزی

شما  می‌توانید برای پذیرش مقاله کشاورزی با موسسه نارون ژورنال تماس بگیرید.  این موسسه افتخار دارد که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات کشاورزی در مجلات  معتبر جهان خدمات ارائه می‌دهد. موسسه نارون ژورنال آمادگی دارد با توجه به  سطح مقالات دریافتی، نسبت به پذیرش مقالات در معتبرترین مجلات داخلی و  خارجی اقدام نماید. در ادامه با برخی از پایگاه‌های علمی و انتشارات معتبر  که امکان اخذ پذیرش مقاله کشاورزی در آن‌ها وجود دارد آشنا خواهید شد:

  • پذیرش مقاله کشاورزی از مجلات ISI
  • پذیرش مقالات کشاورزی از مجلات ISC
  • پذیرش مقالات کشاورزی در مجلات انتشارات الزویر
  • پذیرش مقالات کشاورزی در مجلات انتشارات جان وایلی
  • پذیرش مقالات کشاورزی در مجلات انتشارات اسپرینگر
  • پذیرش مقالات کشاورزی از مجلات علمی پژوهشی داخلی
  • پذیرش مقاله کشاورزی از مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی داخلی
  • پذیرش مقالات کشاورزی از مجلات اسکوپوس

 

سایت چاپ مقاله و پذیرش مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نارون ژورنال آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی در زمینه پذیرش  مقاله مهندسی صنایع می‌باشد. رشته مهندسی صنایع به دلیل شرایط مناسب کاری  دارای محبوبیت زیادی است. بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور علاقمند به تحصیل  در این رشته هستند. به همین دلیل تعداد مقالات ایرانی در مجلات مهندسی  صنایع رقم قابل قبولی را شامل می‌شود.

به دلیل مشکلاتی که ممکن است در فرایند پذیرش مقاله و چاپ مقاله برای پژوهشگران این رشته ایجاد شود، موسسه نارون ژورنال تمامی خدمات مرتبط  با پذیرش مقاله مهندسی صنایع را ارائه می‌دهد. این خدمات از مرحله  تحلیل‌های آماری و نرم افزاری آغاز شده و تا مرحله ترجمه نیتیو، نگارش کاور  لتر، سابمیت مقاله، اخذ پذیرش و چاپ نهایی را شامل می‌شود. در ادامه با  این خدمات بیشتر آشنا خواهید شد.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش مقاله مهندسی صنایع

موسسه  نارون ژورنال در تمامی گرایش‌ها و حوزه‌های پژوهشی رشته مهندسی صنایع خدمات  پذیرش مقاله و چاپ مقاله را ارائه می‌دهد. به دلیل گستردگی حوزه‌های  پژوهشی این رشته امکان نام بردن از تمامی آن‌ها میسر نیست. با این حال در  حوزه‌ها و گرایش‌های زیر امکان اخذ پذیرش مقاله مهندسی صنایع وجود خواهد  داشت:

  • بهینه سازی سیستم‌ها
  • سیستم‌های سلامت
  • مدیریت نوآوری و فناوری
  • مدل‌سازی سیستم‌های کلان

مجلات تحت پوشش در پذیرش مقاله مهندسی صنایع

هم اکنون  صدها هزار عنوان مجله علمی در جهان منتشر می‌شود. برای اعتبار یابی این  مجلات و تفکیک مجلات با کیفیت و مجلات دارای کیفیت پایین ساده‌ترین راه  مراجعه به پایگاه‌های معتبری همچون ISI و اسکوپوس یا مراجعه به ناشران علمی شناخته است. موسسه نارون ژورنال آماده  همکاری در پذیرش مقاله مهندسی صنایع از مجلات نمایه شده در پایگاه‌ها و  انتشارات معتبر زیر می‌باشد.

 

سایت چاپ مقاله و پذیرش مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نارون ژورنال آماده همکاری با پژوهشگران، دانشجویان و اساتید در زمینه پذیرش مقاله علوم  سیاسی می‌باشد. علوم سیاسی یکی از رشته‌های محبوب در سراسر جهان به شمار  می‌رود. در ایران نیز این رشته مورد علاقه بسیاری از دانشجویان است و  اساتید مطرحی در این رشته در دانشگاه‌های معتبر ایران درحال تدریس هستند.  به دلیل ماهیت این رشته امکان گرفتن پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و  خارجی برای پژوهشگران بسیار دشوار است.

تعداد  مجلات علوم سیاسی در داخل و خارج از ایران بسیار کم است. از سوی دیگر  استانداردهای بسیار بالای چاپ و پذیرش مقالات باعث شده است که میزان ریجکت  شدن مقالات علوم سیاسی بسیار زیاد باشد. موسسه نارون ژورنال آمادگی دارد  تمامی خدمات مرتبط با پذیرش مقاله علوم سیاسی را به دانشجویان و پژوهشگران  ارائه دهد. این خدمات شامل مشاوره در انتخاب عنوان، مشاوره در نگارش مقاله،  ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله، نگارش کاور لتر مقاله، فرمت بندی مقاله مطابق  با فرمت مجله انتخاب شده، سابمیت مقاله، پذیرش مقاله و در نهایت چاپ مقاله می‌باشد.

گرایش‌های و حوزه‌های مرتبط با پذیرش مقاله علوم سیاسی

  • پذیرش و چاپ مقاله علوم سیاسی در گرایش مطالعات منطقه‌ای
  • پذیرش و چاپ مقاله علوم سیاسی در گرایش روابط بین‌الملل
  • پذیرش و چاپ مقاله علوم سیاسی در گرایش علوم سیاسی
  • پذیرش و چاپ مقاله علوم سیاسی در گرایش اندیشه سیاسی
  • پذیرش و چاپ مقاله علوم سیاسی در گرایش دیپلماسی و روابط بین‌الملل
  • پذیرش و چاپ مقاله علوم سیاسی در سایر حوزه‌های مطالعاتی این رشته

مجلات تحت پوشش برای پذیرش مقاله علوم سیاسی

در انتخاب  مجله مناسب برای پذیرش مقاله علوم سیاسی باید به چند نکته اساسی توجه  نمود. مورد نخست این است که مجله انتخاب شده باید در یکی از پایگاه‌های  معتبر بین‌المللی یا داخلی مانند ISI، اسکوپوس، ISC و یا علمی پژوهشی وزارت علوم نمایه شده باشد. همچنین باید توجه نمود که  مجله در لیست مجلات نامعتبر که توسط وزارت علوم منتشر می‌شود قرار نداشته  باشد. در ادامه به برخی از مجلاتی که امکان پذیرش مقاله علوم سیاسی در  آن‌ها وجود دارد اشاره شده است.

 

سایت پذیرش مقاله و چاپ مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 برای  استفاده از بخش محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تنها کافی است چند فیلد را پر  نمایید. در ادامه به صورت مختصر نحوه استفاده از بخش محاسبه آنلاین هزینه  چاپ کتاب را برای شما شرح داده‌ایم.

تعداد صفحات کتاب: تعداد صفحات کتاب خود را وارد کنید. بدیهی است که پس از صفحه آرایی ممکن است تعداد صفحات کتاب شما اندکی تغییر یابد.

تیراژ کتاب: در این بخش امکان وارد کردن هر میزان تیراژی وجود دارد اما به صورت کلی  کتاب‌ها در تیراژ‌های ۲۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ نسخه‌ای چاپ می‌شوند.

صفحه آرایی: اگر کتاب شما نیاز به صفحه آرایی دارد در این بخش وارد نمایید. هزینه صفحه  آرایی پایین بوده اما تاثیر زیادی در کیفیت نهایی کتاب چاپ شده دارد.

طراحی جلد: در صورتی که نیاز به طراحی جلد دارید این بخش را علامت بزنید. همکاران ما  با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت طراحی جلد را برای شما انجام می‌دهند.

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در نارون دانش



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 

یکی از اهداف اصلی موسسه ایران تحقیق سهولت دسترسی پژوهشگران، دانشجویان و اساتید روانشناسی به پرسشنامه‌های استاندارد بوده است. به همین دلیل در بخش پرسشنامه روانشناسی از ساده‌ترین شیوه پرداخت و دانلود استفاده شده است. در این بخش شما تنها با وارد کردن نام و ایمیل خود می‌توانید خرید خود را انجام دهید. پرسشنامه روانشناسی و مشاوره که شما برای خرید ان اقدام کرده‌اید در همان لحظه خرید به ایمیل شما ارسال می‌گردد. همچنین لینک دانلود پرسشنامه نیز بلافاصله برای شما فعال می‌شود و می‌توانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. قابل ذکر است که خرید شما حتی پس از گذشت یک سال نیز قابل استفاده است و می‌توانید محصولات خود را در هر زمان دانلود نمایید.

سایت دانلود پرسشنامه روانشناسی را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد
 

 

صفحه  آرایی کتاب یکی از امور مربوط به چاپ کتاب نیز می‌باشد که در مراحل قبل از  چاپ کتاب، بر روی فایل خام انجام می‌شود. صفحه‌آرایی معمولاً بعد از انجام  تمامی ویراستاری‌های علمی و ادبی و تمامی تغییرات ممکنه در متن و عکسها و  صفحات کتاب انجام می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل به توضیح  بحث صفحه آرایی بپردازیم. با وب سایت چاپ کتاب نارون دانش همراه باشید.

صفحه­  آرایی (Page lay out) بخشی از طراحی گرافیکی است که به آرایش عناصر بصری در  یک صفحه می پردازد. صفحه‌ ­آرایی  شامل اصول ساختاری در ترکیب است که برای  دستیابی به اهداف ارتباطی خاص اعمال می­­‌شود. صفحه­ آرایی سطح بالا شامل  تصمیم‌گیری در مورد ترتیب کلی متن و تصاویر و احتمالاً در مورد اندازه یا  شکل بر روی یک سند است. این کار نیاز به هوش، احساس و خلاقیت دارد و با  فرهنگ، روانشناسی و آنچه نویسندگان و سردبیران سند مایل به برقراری ارتباط و  تأکید بر آن هستند، مرتبط است. صفحه آرایی در سطح پایین، شامل فرایندهای  مکانیکی هستند. منظور از صفحه آرایی سطح پایین آن است که با توجه به  پارامترهای خاص – حاشیه متن، نوع فونت، اندازه فونت و موارد مشابه را شامل  می‌­شود.

تقریباً  صفحه­ آرایی تا زمانی که نرم‌­افزارهای کامپیوتری معرفی نشده­ بودند توسط  افراد و به صورت دستی انجام می­‌شد. اما بعد از رشد و پیشرفت­‌های  تکنولوژیکی، بسیاری از این امور اتوماتیک شده­‌اند. هم اکنون، کار صفحه­  آرایی توسط افراد و به وسیله نرم‌­افزارهای مختص صفحه­ آرایی به ساده‌­ترین  و زیباترین شکل ممکنه انجام می‌­شود و حاصل آن را می­توان در تمامی اسناد  الکترونیکی و غیر الکترونیکی مانند کتابها و کاتالوگ­ها و… دید.

با شروع  تولید صفحات باکیفیت و رنگ روشن از قرون وسطی به بعد، و با ابداع انواع  سندهای مختلف به غیر از کتاب مانند کاتالوگ، تراکت­های تبلیغاتی و موارد  مشابه این نیاز به وجود آمد که علاوه بر انتقال مفاهیم، می ­بایست کتابها و  آثار فیزیکی بتوانند ارتباط خوبی با خوانندگان برقرار کنند و جذابیت خاصی  نیز داشته باشند. برای مثال، مجلات و روزنامه­ ها دیگر مانند قبل چاپ نمی  ­شدند و تصاویر و محتوا و سایر عناصر آن در قالبی همگون و هماهنگ دست  مشریان و خوانندگان می­رسید. در حقیقت، چنین کاری نیاز به طراحی و صفحه­  آرایی را به وجود آورد و مشاغلی مانند صفحه ­آرا تولید شد و بعد از آن  ابزارهای آنها نیز به بهترین وجه ممکنه تولید و در خدمت صنعت صفحه­ آرایی  قرار گرفت.

 

سایت چاپ کتاب نارون دانش را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

چاپ مقاله در اسپرینگر Springer برای بسیاری از پژوهشگران داخلی و خارجی جذابیت بسیار بالایی دارد. اعتبار بسیار بالا و پذیرش مجلات این پایگاه در نهادهای آموزشی و آکادمیک جهان دلیل اصلی این جذابیت است. دانشجویان و پژوهشگران علاقمند هستند تا مقالات خود را در مجلاتی چاپ نمایند که شهرت و اعتبار جهانی داشته باشند و از مقبولیت بالایی برخوردار باشند. تجربه ما در چاپ مقالات نیز موید این مساله می‌باشد. پایگاه اسپرینگر دارای مجلاتی است که در رشته‌های مختلف دانشگاهی به چاپ مقالات می‌پردازند. این پایگاه دارای مجلات بسیاری است که به صورت تخصصی و با اسکوپ معین و خاص در یک حیطه به چاپ مقالات پژوهشگران می‌پردازند. پژوهشگران ایرانی بسیاری نیز هم اکنون در مجلات این پایگاه مقالات فراوانی را به چاپ رسانده‌اند. موسسه نیتیو پیپر نیز این افتخار را دارد که در سالهای اخیر توانسته نقش بسزایی در پذیرش و چاپ مقالات در این پایگاه داشته باشد. این مهم به خاطر ارایه خدمات مهم و کاربردی است که در این موسسه برای پژوهشگران ارایه می‌گردد.

سایت چاپ مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

چاپ مقاله  به صورت تضمینی در مجلات معتبر یکی دیگر از خدمات ارزنده نیتیو پیپر برای  پژوهشگران، دانشجویان و اساتید می‌باشد. هم اکنون چاپ مقاله در مجلات معتبر  تبدیل به یکی از نیازها و دغدغه‌های جامعه دانشگاه شده است و مطالب بسیار  زیادی در این باره مطرح می‌شود که متاسفانه مشخص شده است که باعث ایجاد  ابهام فز‌آینده در این حیطه برای پژوهشگران شده است. 

برای چاپ  مقاله به صورت تضمینی در مجلات معتبر نیاز مبرم وجود دارد که مولفین مقاله  اطلاعات جامع و کاملی از دانش پیرامون مجلات داشته باشند. پیچیدگی فرآیند  چاپ مقاله عمدتاً به خاطر تعداد زیاد مجلات، پایگاه‌های علمی، جزییات  تاثیرگذار و عدم آشنایی مولفین و پژوهشگران با موارد مهم در این زمینه است.  نیتیو پیپر در سالهای اخیر با بهره‌گیری از متخصص‌ترین و آگاه‌ترین افراد  در حیطه چاپ مقاله توانسته است خدمات بسیار جامع و ارزنده‌ای را برای کاستن  از استرس و فشار ناشی از درگیری در فرآیندهای مختلف چاپ مقاله ارایه کند.

سایت چاپ مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

تاثیرات مخرب الزویر بر دنیای علم

آیا الزویر و سایر ناشران دانشگاهی سبب مرگ افراد می‌شوند؟

اعتراضات به ناشران دانشگاهی تا آنجا بالا گرفته است که برخی‌ها مدعی‌اند این ناشران سبب مرگ افراد زیادی شده‌اند، اما چگونه؟ در سال‌های اخیر یک بیماری بسیار خطرناک به نام ابولا در آفریقا و برخی نقاط دیگر دنیا شیوع یافت. جالب است که بدانید یک مقاله متعلق به سال ۱۹۸۲ درباره احتمال شیوع این بیماری هشدارهایی داده بود اما هزینه دسترسی به این مقاله نصف حقوق هفتگی یک پزشک آفریقایی بود. همین هزینه باعث شد که این مقاله تنها ۸ استناد تا به امروز دریافت کند و در واقع توسط پزشکان و دانشمندان به راحتی دیده نشود.

مثال‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که ناتوانی در دسترسی به برخی پژوهش‌ها با احتمال مرگ و میر در برخی کشورها مرتبط دانسته شده است. انحصار در انتشار مقالات حوزه سلامت از جمله علوم دارویی توسط انتشارات الزویر، توسط برخی افراد به تجارت اسلحه تشبیه شده است. در واقع الزویر به هر طریقی تنها به فکر کسب سود از بازار علم است درحالی که نهادهای تامین کننده بودجه‌های پژوهشی در حال ورشکستگی هستند.

سایت چاپ مقاله نارون ژورنال را برای  ادامه این لینک مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

تمامی پرسشنامه‌هایی که بر روی سایت ایران تحقیق بارگذاری می‌شوند دارای ساختار استاندارد و مشابهی هستند. در هر پرسشنامه در بخش اول سوالات و پاسخنامه آن قرار داده می‌شود. در بخش دوم پرسشنامه مدیریت ابتدا توضیحی مختصر درباره تاریخچه ساخت و افرادی که پرسشنامه را تهیه کرده‌اند آورده می‌شود و پس از آن متغیر مورد نظر در یک یا چند پاراگراف توضیح داده می‌شود. بخش سوم شامل روایی و پایایی پرسشنامه است. در این بخش هم روایی و پایایی داخلی و هم خارجی با رفرنس‌های معتبر آورده می‌شوند. بخش چهارم شامل نمره‌گذاری پرسشنامه و محاسبه زیرمقیاس‌ها است و در نهایت نیز رفرنس‌های مربوط به پرسشنامه که در بخش تاریخچه و روایی و پایایی ذکر شده‌اند آورده می‌شود.

سایت خرید پرسشنامه مدیریت ایران تحقیق را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

آیا یک پایان‌نامه قابلیت تبدیل شدن به یک کتاب را دارد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از پژوهشگران را درگیر خود نموده است. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که بتوان با تکیه بر آنها سوال مورد نظر را با پاسخ مثبت همراه نمود. یکی از دلایل مهم آن این است که اغلب کتابهای دانشگاهی موجود در بازار کتاب مربوط به سال‌های بسیار دور هستند و طبیعتاً احتمال دارد از پیشرفت‌های علمی اخیر عقب‌تر باشند. در حالیکه در تدوین یک پایان‌نامه معمولاً از آخرین پژوهش‌ها و نتایج موجود در دنیا استفاده می‌شود و نتایج آن نیز بسیار به‌روز و برحسب آخرین تغییرات می‌باشد. دلیل دوم این است که پایان‌نامه‌ها معمولاً در کنار تئوری به کاربرد هم تمرکز دارند و کتابهایی که توانسته‌اند تئوری را با کاربرد آمیخته نمایند تبدیل به کتاب‌های مرجع شده‌اند.

ادامه مطلب تبدیل پایان نامه به کتاب را مشاهده کنید



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد
 

     ۱۳۹۸/۰۸/۱۲|وبلاگ|بدون ديدگاه

امروزه  تهیه پروژه‌ها، تحقیقات، پژوهش‌های علمی، و مقالات جزء لاینفک آموزش‌های  آکادمیک شده که تمام اعضاء هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با آن  سروکار دارند. مدیریت اطلاعات مربوط به این پژوهش‌ها و از جمله رفرنس‌های  به کار رفته در آن‌ها کاری پر دغدغه است که گاهاً ذهن پژوهشگران را به خود  مشغول می‌کند.

نرم  افزارهای مختلفی جهت تسهیل امر مدیریت متون و مدیریت منابع و مآخذ وجود  دارد که به محقق کمک می‌کند تا با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مقالات، به  راحتی تحقیق خود را انجام دهد، سازماندهی نماید و  بر اساس استانداردها  فهرست منابع و مآخذ آن را تهیه کند. مشهورترین نرم افزار رفرنس نویسی در  ایران اند نوت EndNote  است. در ادامه با قابلیت‌های این نرم افزارها بیشتر آشنا خواهید شد، پس با نارون ژورنال همراه باشید.

چاپ مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

هر پایان  نامه‌ای چه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا نوشته شده باشد  نیازمند انجام تحلیل‌هایی است. این تحلیل‌ها برحسب رشته تحصیلی ماهیتاً  تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال در رشته‌های فنی مهندسی انجام تحلیل  پایان نامه عمدتاً با نرم افزارهای خاص و با شکلی خاص انجام می‌گیرد. در  انجام تحلیل آماری رشته های علوم انسانی نیز به شکل خاصی عمل می‌شود و نرم  افزارهای خاص خود را دارند. مرکز تحقیقاتی اوج دانش با در خدمت داشتن  کارشناسان متبهر و متخصص در نرم‌افزارهای مختلف تحلیلی این آمادگی را دارد  تا در رشته‌های مختلف به ارایه تحلیل‌های آماری بپردازد.

سایت تحلیل آماری مقاله اوج دانش را مشاهده کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نیتیو پیپر هدف اصلی خود را ارائه ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی قرار داده است. دلیل این هدف‌گذاری دسترسی سخت پژوهشگران ایرانی به مترجمان و موسسات ترجمه نیتیو خارجی است. بسیاری از مقالاتی که توسط پژوهشگران ایرانی به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌گردد تنها به دلیل ضعف در ترجمه از پذیرش و چاپ باز می‌مانند. تجربه نشان داده است که برخی از این مقالات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و پس از انجام ویراستاری مناسب و ترجمه نیتیو به سرعت در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا به چاپ می‌رسند. به همین دلیل انتخاب موسسه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

سایت ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

بسیاری  از ما عمیقاً علاقمند به نگارش کتاب هستیم و دوست داریم تا اثری فرهنگی از  خود به یادگار بگذاریم. باید قبول کنیم که نگارش کتابهای تاثیرگذار تا  حدودی به عوامل ژنتیکی ناشناخته بستگی دارند زیرا ظاهراً برخی نویسندگان  گویا مادرزاد نویسنده به دنیا آمده‌اند. اما نگران نباشید چون هیچ کاری در  جهان نیست که نشود با تمرین و تکرار آن را به نحو احسنت انجام داد. یکی از  ایده‌های دردسترس و بسیار خوب برای شروع نویسندگی، نوشتن داستان زندگی خود  است. ایده‌ای کاملاً دردسترس که می‌توان به راحتی درباره آن اندیشید و قلم  زد. در زیر به ارایه مطلبی با عنوان نوشتن داستان زندگی و ۷ توصیه عملیاتی  برای آن پرداخته‌ایم. عمل به این توصیه‌ها می‌تواند نوشتن داستان زندگی شما  را بسیار ساده‌تر و راحت‌تر کنید.

 

وب سایت چاپ کتاب نارون دانش مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

بسیاری از مقالاتی که در کشور نگارش می‌شوند به لحاظ کیفی تفاوت زیادی با مقالات کشورهای توسعه‌یافته خارج ندارند اما به لحاظ نگارشی و نوشتاری و رعایت نکات تخصصی و جزئی راهی به مجلات معتبر بین‌المللی برایشان باز نمی‌شود و نمی‌توانند در این مجلات به چاپ و انتشار برسند.

موسسه نیتیو پیپر با بهره‌گیری از زبده‌ترین و متخصص‌ترین ویراستارهای کشور و خارج از کشور می‌تواند خدمات مربوط به ادیت مقالات را برای پژوهشگران ارائه نماید. این خدمات در رشته‌های مختلف دانشگاهی و فارغ از اینکه مقاله در چه حوزه‌‌ای می‌باشد انجام می‌گیرد. ادیت حرفه‌ای مقاله تقریباً ۷۰ درصد مشکلات مربوط به چاپ نشدن مقاله را در مجلات معتبر بین‌المللی حل‌وفصل می‌کند.

برای مشاهده ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 

۱۳۹۸/۰۷/۲۳|وبلاگ|بدون ديدگاه

مرحله نهایی هر فرایند طراحی و تولید محصولاتی مانند کتاب، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور و محصولات مشابه، چاپ آن است. در این مرحله معمولاً یک سوال اساسی به وجود می‌آید و آن این است که آیا چاپ باید به شیوه چاپ دیجیتال باشد یا چاپ افست؟ دلیل اهمیت این سوال تاثیر آن بر روی هزینه و کیفیت نهایی کار است. در این مقاله به بررسی چاپ دیجیتال و چاپ افست می‌پردازیم و با بررسی مزایا و معایب هر کدام از این دو روش، به شما در انتخاب بهترین شیوه چاپ راهنمایی لازم را ارائه می‌دهیم. با چاپ نارون سبز همراه باشید.

از وب سایت طراحی و چاپ نارون سبز دیدن کنید



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات نگارش انگیزه نامه یا SoP به دانشجویان و پژوهشگران گرامی است. انگیزه نامه یا SoP که معادل عبارت Statement Of Purpose می‌باشد یکی از مهم‌ترین مدارک برای اخذ پذیرش تحصیلی می‌باشد. بسیاری از افرادی که برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های خارج از کشور اقدام کرده‌اند یا توانسته‌اند چنین پذیرشی را دریافت کنند عقیده دارند که انگیزه نامه یا SoP مهم‌ترین بخش رزومه و مدارک شما خواهد بود. بنابراین اگر شما نیز چنین قصدی دارید باید نگارش این بخش را بسیار جدی بگیرید و تا حد امکان از مشاوران باتجربه در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نیتیو پیپر هدف اصلی خود را ارائه ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی قرار داده است. دلیل این هدف‌گذاری دسترسی سخت پژوهشگران ایرانی به مترجمان و موسسات ترجمه نیتیو خارجی است. بسیاری از مقالاتی که توسط پژوهشگران ایرانی به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌گردد تنها به دلیل ضعف در ترجمه از پذیرش و چاپ باز می‌مانند. تجربه نشان داده است که برخی از این مقالات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و پس از انجام ویراستاری مناسب و ترجمه نیتیو به سرعت در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا به چاپ می‌رسند. به همین دلیل انتخاب موسسه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نیتیو پیپر هدف اصلی خود را ارائه ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی قرار داده است. دلیل این هدف‌گذاری دسترسی سخت پژوهشگران ایرانی به مترجمان و موسسات ترجمه نیتیو خارجی است. بسیاری از مقالاتی که توسط پژوهشگران ایرانی به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌گردد تنها به دلیل ضعف در ترجمه از پذیرش و چاپ باز می‌مانند. تجربه نشان داده است که برخی از این مقالات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و پس از انجام ویراستاری مناسب و ترجمه نیتیو به سرعت در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا به چاپ می‌رسند. به همین دلیل انتخاب موسسه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

موسسه نیتیو پیپر هدف اصلی خود را ارائه ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی قرار داده است. دلیل این هدف‌گذاری دسترسی سخت پژوهشگران ایرانی به مترجمان و موسسات ترجمه نیتیو خارجی است. بسیاری از مقالاتی که توسط پژوهشگران ایرانی به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌گردد تنها به دلیل ضعف در ترجمه از پذیرش و چاپ باز می‌مانند. تجربه نشان داده است که برخی از این مقالات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و پس از انجام ویراستاری مناسب و ترجمه نیتیو به سرعت در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا به چاپ می‌رسند. به همین دلیل انتخاب موسسه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳|آموزش ها|بدون ديدگاه

بسیاری از نویسنده‌ها در شروع کارشان از پژوهشی که بخشی از تز دکتری یا پروپوزال کارشناسی ارشد آن‌ها بوده است به‌عنوان اساس مقاله‌ی ژورنالی خودشان استفاده می‌کنند. با اینکه این اقدام منطقی است، الزامات پایان‌نامه با الزامات ژورنال‌های آکادمیک، که داوری همتا نیز دارند، تفاوت‌های چشمگیری دارد. باید از دانستن این تفاوت‌ها اطمینان یافت، چرا که مرز بین پذیرش یا رد یک مقاله‌ی آکادمیک محسوب می‌شوند.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

با ظهور خدمات الکترونیکی و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزاری مناست، بستری مناسب برای ارایه خدمات یکپارچه فراهم شده است. به طور روز افزون نیاز به وجود سیستم‌های اطلاعات مدیریت دانشگاهی برای ایجاد سیستم‌های اطلاعاتی در دانشگاه‌ها، مانند سایر سازمان‌ها برای مدیریت مجموعه، کارکنان، هزینه‌ها و تجهیزات، تصمیم‌گیری سریع و موثر در دانشگاه‌ها احساس می‌شود. سیستم اطلاعات مدیریت دانشگاهی ایران در دوره کنونی همانند دیگر سازمان‌‌ها دارای مزیت‌ها و معایب مختلفی می‌باشند، این سیستم در دانشگاه‌های مختلف به صورت متفاوتی طراحی و استفاده می‌شود، بنابراین ضرورت ارایه یک مدل بهینه که حداکثر کارایی را ارایه دهد بسیار مورد نیاز می‌باشد. مدلی که بتواند در حداقل زمان، مناسب‌ترین اطلاعات را در اختیار کاربر قرار داده و به تصمیم‌گیری‌های بهینه بپردازد.

لینک مطلب را در اینجا مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

پژوهش  نیز مانند سایر رفتارهای نوع انسانی در اصل و ماهیت خود یک رفتار قلمداد  می‌شود که می‌توان آن را بر اساس جندین معیار و ملاک غیراخلاقی یا اخلاقی  تلقی نمود. این ملاکها و و معیارها اصولاً از طرف ادیتورها و پژوهشگران  ارشد و صاحبان انتشارات وضع می‌شود که به اصطلاح سره را از ناسره تشخیص  می‌دهد. مطلب زیر اقتباسی از مصاحبه یک پژوهشگر با تعدادی چند از معروفترین  ادیتورهای مجلات معتبر دنیا در مورد ۵ عمل غیراخلاقی در پژوهش که  ادیتورهای مجله از آنها نفرت دارند می باشد. ادیتورها در این مطلب به ذکر  مواردی می‌پردازند که در پژوهش‌ها از روبرو شدن با آنها مقاله ارسال شده را  بدون هیچ چون و چرایی رد می‌کنند.

 

سایت چاپ مقاله و پذیرش مقاله اوج دانش را مشاهده کنید


 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

چاپ  مقاله را هم اکنون می‌توان یک کار تخصصی کامل و پیچیده تلقی نمود. بدین  معنی که اگر فردی دارای تجربه و تخصص لازم در امر چاپ مقاله را نداشته باشد  نمی‌تواند این کار را انجام دهد. اگر نگاهی اجمالی به مطالبی که در باب  چاپ مقاله در سایت ما آمده است بیاندازید متوجه می‌شوید که هر مرحله از  سابمیت تا چاپ مقاله نیازمند مهارتهایی بسیار اساسی و مهم است. در صورت  نداشتن تجربه و یا اطلاعات مختص هر مرحله اشتباه در فرآیند پذیرش و چاپ  مقاله اجتناب ناپذیر خواهد بود و همین امر باعث خواهد شد که نتوانید به  هدف‌تان یعنی پذیرش و چاپ مقاله دست یابید. در این مطلب که با عنوان چاپ  مقاله و اشتباهات رایج در آن آورده‌ایم به ذکر برخی اشتباهات مهم  می‌پردازیم.

 

سایت چاپ مقاله و پذیرش مقاله اوج دانش را مشاهده کنید



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نام کامل اثر: کتاب مجموعه آزمون های ارزیابی عصب روانشناختی vienna

مولف: دکتر یاسر دادخواه، نگار احمدی مرزدشتی

سال چاپ: ۱۳۹۷

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۵۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

وب سایت چاپ کتاب و ترجمه کتاب نارون را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نام کامل اثر: کتاب درمان ذهن آگاهی در افزایش سرمایه روانشناختی

مولف: مریم شجاعیان

سال چاپ: ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۹۷,۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

مقدمه کتاب درمان ذهن آگاهی در افزایش سرمایه روانشناختی

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب درمان ذهن آگاهی در افزایش سرمایه روانشناختی پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش بخشی از مقدمه کتاب درمان ذهن آگاهی در افزایش سرمایه روانشناختی را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

وب سایت چاپ کتاب و ترجمه کتاب نارون را مشاهده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 31 صفحه بعد